Świat 132 Ustawienia

Prędkość gry 1
Prędkość jednostek 1
Burzenie budynków Aktywne
Morale Aktywne (oparte na punktach)
milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Aktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 2500 punktów)
Osady koczownicze ulepszone osady koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona dla nowych graczy 7 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 10:1 przez pierwsze 30 dni
Flagi Aktywne
Farmienie Aktywne, ze zbieractwem

Jednostki

Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone.
Chłop Aktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 130 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1

Konfiguracja

Limit członków plemienia 70
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 60 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 120 dni.
Przesyłanie surowców Aktywne, ograniczenie czasowe zależne od czasu rozpoczęcia gry przez danego gracza
Możliwość wyboru kierunku startu Aktywne
Warunki zwycięstwa Po 360 dniach plemię musi posiadać minimum 75% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 26.07.18 12:00